Play wista

kursor myszki

23.04.2015

Liebster blog awards!!!

Naprawdę nie wiem co powiedzieć. Dziękuję za tę nominację  Shadow Hunter. Wogule się tego nie spodziewałam.

Dla przypomnienia: Nominacje są otrzymywane od innych blogerów, za „dobrą robotę". Jest dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała, dalej ty nominujesz 11 osób, oczywiście informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie nominujemy bloga osoby, która cię nominowała.


Pytania od Shadow Hunter:

1)Za co lubisz Dary Anioła?
- Tę serię książek pokochałam za to, że bohaterowie nie starają się ukrywać siebie, są otwarci i zawsze działają po swojemu. Oczywiście urzekła mnie historia Clary i Jace'ego. ♥Ale również cała akcja, która się tam toczy, jest niesamowicie wciągająca i nie pozwala oderwać się od dzieła Clare.

2)Jaka książka oprócz D. A jest twoją ulubioną?
♥ „Dary Anioła”
♥ „Trylogia Czasu”
♥ „Niezgodna”
♥ „Kroniki Obdarzonych”
♥ „Trylogia Cieni”
♥ „Klątwa Tygrysa”
♥,, Immortal City”
♥,, Saga księżycowa''
♥,, Poza czasem"

3)Ulubiona książkowa postać?
-Nie umiem wybrać ZA DUŻO!!!

4)Ulubiona potrawa?
-Kluski śląskie i pierś z kurczaka. ☺

5)Jesteś pesymistką/tą, optymistką/tą lub realistką/tą?
-Zdecydowanie optymistka. ;-D

6)Masz zwierzaczka?
-Mam rybki.

7)Masz rodzeństwo?
-Owszem mam brata i to znacznie starszego.

8)Masz inne pasje lub hobby ?
-Zdecydowanie pisanie.

9)Uprawiasz jakiś sport? Jak tak to jaki?
-Niestety nie mogę zbytnio. Ale lubię grać w siatkówkę i piłkę nożną.

10)Łatwo cię wnerwić?
-Nie sądzę. Ale zdarza się.

11)Jakie typy książek lubisz najbardziej?
-Na pewno literaturę młodzieżową, ale znajdzie się kilka pozycji zupełnie z innej bajki.


 Moje pytania:



  1. Książka, do której chętnie wrócisz?
  2. Książka, dobry film czy ploty z koleżanką, co wybierzesz?
  3. Film o którego obejrzeniu chcesz zapomnieć to…?
  4. Twoja pierwsza myśl po spojrzeniu rano w lustro to…?
  5. Czego Ci brakuje?
  6.  Największy życiowy sukces.
  7.  Trampki czy szpilki ?
  8.  Z domu nie wyjdę bez... 
  9. Gdybyś mogła przeżyć historie z książki/filmu w której książce/filmie byś zamieszkała?
  10. Ulubione miejsce do wyciszenia się to...
  11. Cola czy Pepsi?



Nominuję:



PS. Co tak mało komentarzy pod 2. rozdziałem? 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji! Z pewnością Ci się należała :) Świetne odpowiedzi i pytania. Nominowanym przez Ciebie również gratuluję.
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, kiedy dodasz następny rozdział? Niedawno natknęłam się na twojego bloga i bardzo mi się spodobał! Czekam na dalszy ciąg wydarzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy dasz next proszę nie opuszczaj nas i na mieście nieśmiertelności tez by sie przydal

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest cudowny, dlatego mam zaszczyt nominować cię do LIEBSTER BLOG AWARD! MORE: http://diabelskie-maszyny-inna-historia.blogspot.fi/2015/05/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no kiedy next ????? Ile można czekać no błagam ???

    OdpowiedzUsuń